Praktyka w hotelu
Praktyka zawodowa w hotelu dotyczy wszystkich studentów I roku studiów licencjackich Turystyki i Rekreacji, zarówno stacjonarnych jak i niestacjonarnych i stanowi integralny element programu. Okres przeznaczony na praktykę powinien wynosić minimum 14 dni i odbywać się w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym.
Zaliczenie odbywa się na podstawie kompletu dokumentów:
- Zgody dyrektora lub kierownika hotelu na odbycie praktyk. Dokument powinien być dostarczony do sekretariatu Katedry Turystyki i Rekreacji co najmniej tydzień przed rozpoczęciem praktyki
- Odesłanej przez hotel umowy o odbycie praktyk, którą wystawia i wysyła do hotelu sekretariat KTiR
- Uzupełniony dziennik stażu,
- Podpisanej przez hotel karty oceny i opinii o odbytej praktyce, dostarczonej do sekretariatu Katedry Turystyki i Rekreacji.
Sekretariat Katedry Turystyki i Rekreacji wystawia pisma skierowane do dyrekcji hotelu, z prośbą o umożliwienie odbycia praktyk. Pisma te można pobrać ze strony.
Studenci studiów stacjonarnych zobowiązani są odbyć praktyki w czasie wolnym od zajęć (ferie zimowe, wakacje). Osoby zatrudnione w hotelach mogą zaliczyć praktyki na podstawie aktualnej umowy o pracę.
Dokumenty do pobrania: